Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Weboldalak
Hivatalos magyar oldal
Hivatalos Lengyel oldal
Hivatalos Cseh oldal
Hivatalos Orosz oldal
Hivatalos Román oldal

Az Ukrán Sorozat
Az Orosz sorozat modelljei
Az Orosz sorozatról képek
Az orosz sorozatról infók
Orosz Seccars sorozat
A Román sorozatról képek
Infó a Román sorozatról

Szocimodell
Auitomodellvasar.hu
RealCarModells
Amercom
Fórumok
Index forum
Retronom forum
free forum
WebShop
Automodely-hracky
Játékbarlang
Legutóbbi témák
» ! Regisztráció az Edition Atlas weboldalára
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Cooper911 Szer. Nov. 28, 2012 5:36 am

» Haszongépjármüvek sorozat (Edition Atlas)
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Cooper911 Szer. Nov. 28, 2012 5:33 am

» Polski 125 kombi - "Pusztulat"
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:35 am

» Yugo Cabrio
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:31 am

» Barkas B1000 - Magyar Posta
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:26 am

» Wartburg Sport
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:23 am

» Kamaz billencs
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:18 am

» Rendőrségi Lada
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:13 am

» Avia furgon
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:07 am

» Polski Fiat 125 - Tanulóvezető
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:03 am


 

 Warszawa M-20 - "fellelési állapotban"

Go down 
SzerzőÜzenet
Flakvierling




Hozzászólások száma : 21
Csatlakozás ideje : 2011. Sep. 14.

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Empty
TémanyitásTárgy: Warszawa M-20 - "fellelési állapotban"   Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" EmptyPént. Márc. 02, 2012 6:40 am

Warszawa M-20

Jó ötletekből sosem elég - ezt bizonyította be ismét egy kedves barátom, akinek ez a modell készült (már sorban a 11!). Készítsek neki negint egy lepusztult Warszawát, de ez most ne olyan legyen mint a múlkor, hanem ezen tényleg legyen minden tönkremenve, nyújtson olyan siralmas látványt, amilyet csak lehet! Kedvemre való feladat! Smile Npokig bújtam a netet, ötleteltünk, mi hogyan pusztuljon le a kocsin és a még épnek látszó részeket hogyan lehetne még jobban tönkretenni. Very Happy Természetesen ez nem légből kapott ötleteken alapult, hanem minden képekkel volt megalapozva: ahány sérülés, stb. található az autón, annak mindenek olyannak kell lenni, ami a való életben is előfordul! Ehhez tartottam hát magamat. Fúrtam, faragtam, építettem és az eredmény egyre jobb lett. A hátsó ajtót felnyitva terveztük, hogy ezzel a csomagtartó is feltáruljon a maga lepusztult-rozsdás valóságában és ezzel kicsit megtörje a formát. Sikerült is neki. Az ajtót egyébként én készítettem, sok-sok idő és vesződség árán, mire olyan lett, hogy pont odaillett a kivágott csomagtérajtó helyére. Gyakorlatilag újra kellett építeni. A hátsó rendszámtábla (akárcsak az első) hiányzik, és alumíniumból gyártottam hozzá újra a rozsdás tartót, melyen még a csavarok lyukai is növelik a részletességet. A csomagtér belsejét is ki kellett alakítanom, ezután persze több órás festéssel lett lepuszítva, mint ahogy minden más is az autón. Pl. nincs egyforma kerék a modellen, mind más. Ennek oka, hogy így sokkal nagyobb a diszharmónia a modell kinézetében, ami szintén kedvez a témának. Egyébként a kerekekből már rég "elszökött a levegő" és ezt imitáltam is: szépen "ül" a kocsi, ami persze annak is köszönhető, hogy a hátsó rugók kigyengülését is imitáltam. Szintén a formát töri meg a kinyitott tanksapkaajtó, aminek szintén sok munkával biztosítottam helyet (ez rézből van egyébként). A modell készítéséhez rengeteg féle anyag lett felhasználva: fa (egy ilyen faléc tartja a rozoga csomagtérajtót), alumínium, réz, ón, 4 féle műanyag, acélhuzal, rézhuzal. Szintén saját készítésű a kitört üvegű ködlámpa, amiből direkt csak egy van, a másik már az idők sodrában odalett. Smile (Egyébként ennek az izzójához kábel is vezet, amit a ködlámopa házának hátsó részén át vezettem be.) A lámpák majdnem mindenhonnan hiányoznak egyébként az autóról, kirohadtak. Smile Az egyik hátsó sárvédőt egyszer cserélték, még mindig látszik rajta a cinkkromátos alapozó, de már ez is hozzározsdásodott a kocsi többi részéhez (talán egyszer valaki fel akarta újítani csak beletört a bicskája?). Az egyik hátsó lökhárítóbaba is hiányzik, és úgy áltelában a lökhárítók és hűtőmaszk is deformálódott, roszdás és koszos. Nagyon sok horpadás és rozsdafot, rozsda-lyuk mellett valami hiányérzet volt még bennem. Aztán megbeszéltük, hogy legyen a kocsi egyik szélvédője betörve. A hiányérzet elmúlt. Smile A szilánkokat és a funkcióját vesztve "belógó" gumikédert alapos munkával készítettem, de megérte: nagyon élethűvé teszik a modellt, valahogy sokkal "hihetőbb" tőle az egész. Az ablaktörlők is össze-vissza állnak már. Szintén lepusztult a belső tér. Rengeteget festettem, koszoltam, koptattam, de megérte: mostmár igazán úgy néz ki, mint aminek 20 éve nem volt köze emberhez. Very Happy A sebességmérő és időmérő órák a műszerfalból hiányoznak, csak a lyuk tátong a helyükön (talán kellett a nagypapa zsukjához?), az egyik lyukból a kábelek lógnak csak ki ernyedten, siratva az egykor velük összekapcsolt sebességmérőt. Very Happy A kormány is csupa kosz, a kormányváltó pedig hasznavehetetlenül lóg, valószínűleg eltört a váltórudazat. Smile Az egész autó "cakkosra van rohadva", és már remény sincs arra, hogy valaha feltámadjon, mégis hirdeti az elmúlt idők dicsőségét. Nekem menet közben nem is tűnt fel, de végül összeállítás után nagyonm megtetszett, igazán megérte a sok-sok belefektetett munkaóra. Végül szinte többet kellett építeni, mint rombolni. Ha pedig a festést is hozzászámítjuk, akkor én vagyok a szocialista munka hőse, aki sok munka árán egy darab ócskavasat produkál. Very Happy Itt vannak a képek, remélem tetszik nektek is:

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=705&filename=war1u

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=210&filename=war2q

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=263&filename=war3m

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=812&filename=war4v

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=259&filename=war5

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=594&filename=war6l

Warszawa M-20 - "fellelési állapotban" Scaled.php?server=94&filename=war7c
Vissza az elejére Go down
 
Warszawa M-20 - "fellelési állapotban"
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Barkácsolóknak :: Átalakitások :: Flakvierling remekművei-
Ugrás: