A fórumon olvastam, hogy páran eléggé megszenvedtek a szétszedéssel, így kissé félve álltam neki. Hát lehet, hogy én egy selejtesen összerakott péledányt fogtam ki, de viszonylag könyyedén szétkött.
Lecsavaroztam az alvázat, kivettem a belteret. Ezután a villogó öncsapját szedtem le és már ki is pottyant a helyéről. Ezután jöttek a létrák. A villogó öntőcsapja egybe volt öntve a szélvédővel ezt levakargattam. A lökháritó ls a hűtőmaszk is szinte magától esett ki az forraszások lekaparása után.
Ezután alányúltam óráscsavarhúzóval a szélvédőt fent tartó kereszt részeknek is kiemeletem őket. Normálisan le szoktam fúrni az ezt tartó fém csapokat, de késő volt és már nem akartam előszedni a fúrógépet. Viszonylag könnyen megadta magát. Az első szélvédő alját benyomtam, majd hátul is. Ezután oldalt is megnyomkodtam az ablakok alját és már esett is ki az uveg.
Az ablaktörlők is könnyen megadták maguket, viszont a tükrök nem. Szerintem azokkal még lesz egy fúrószáras, felhevitett tűs meccsem. Aztán jöhet majd a lyukak eltávolitása és a festés.