"Az egész úgy kezdődött, hogy kaptam egy lestrapált 311-est. Törött szélvédő, törött lehajtott vászontető. Már akkor volt egy épp verzióm belőle. Nézegettem a "használtabb" verziót, és szinte pillanatok alatt megláttam benne egy hatvanas években volt versenyautót.
Nosza, minden alkatrész ugrott ki belőle, és le róla. Következett egy kis kromofágfürdő. Ezután epokitt segítségével eltüntettem a "feleslegessé vált kiegészítők" (lökhárítók, első indexek, ablaktörlők, tükör, antenna, első rendszámtábla (a hátsó kell az alváz rögzítése miatt), vászontető) rögzítő lyukait. Száradás után csiszolás, plussz újra epokitt, nehogymár elsőre mind jó legyen.
Sztirollapból kifaragtam az áramvonalassá tevő utastérfedőt. Ez elsőre sikerűlt. Bekerűlt a helyére, és kapott egy alapozást. Annak száradása után lefújtam ezüst színü festékkel. A hűtőrács matt fekete lett, hogy jobban elüssön, mint a króm.
A szélvédő "maradékát" lefaragtam, csiszoltam egy ilyen épphogy valamire. Dehát ilyenek voltak akkoriban. És ennyi volt menthető.
A kereket is lecseréltem az M24-es Volga kerekeire (az is átalakítás alatt áll). Na itt is kellett módosítani, hogy elférjen.
Kipufogó-végnek felkerült a nálam szokásos érvéghüvely. (De ezt csak az átépített autókra rakom.)
A hátsó rendszámtáblát csak lecsiszoltam.
És végűl jött az összeszerelés."