Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Weboldalak
Hivatalos magyar oldal
Hivatalos Lengyel oldal
Hivatalos Cseh oldal
Hivatalos Orosz oldal
Hivatalos Román oldal

Az Ukrán Sorozat
Az Orosz sorozat modelljei
Az Orosz sorozatról képek
Az orosz sorozatról infók
Orosz Seccars sorozat
A Román sorozatról képek
Infó a Román sorozatról

Szocimodell
Auitomodellvasar.hu
RealCarModells
Amercom
Fórumok
Index forum
Retronom forum
free forum
WebShop
Automodely-hracky
Játékbarlang
Legutóbbi témák
» ! Regisztráció az Edition Atlas weboldalára
Wartburg "1.3" Emptyby Cooper911 Szer. Nov. 28, 2012 5:36 am

» Haszongépjármüvek sorozat (Edition Atlas)
Wartburg "1.3" Emptyby Cooper911 Szer. Nov. 28, 2012 5:33 am

» Polski 125 kombi - "Pusztulat"
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:35 am

» Yugo Cabrio
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:31 am

» Barkas B1000 - Magyar Posta
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:26 am

» Wartburg Sport
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:23 am

» Kamaz billencs
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:18 am

» Rendőrségi Lada
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:13 am

» Avia furgon
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:07 am

» Polski Fiat 125 - Tanulóvezető
Wartburg "1.3" Emptyby Flakvierling Pént. Márc. 02, 2012 7:03 am


 

 Wartburg "1.3"

Go down 
SzerzőÜzenet
Cooper911
Admin
Cooper911


Hozzászólások száma : 60
Csatlakozás ideje : 2011. May. 27.
Age : 48
Tartózkodási hely : Zeg

Wartburg "1.3" Empty
TémanyitásTárgy: Wartburg "1.3"   Wartburg "1.3" EmptyPént. Május 27, 2011 1:30 pm

"Egy kedves kollega négyütemű, azaz 1.3-as Wartburgját kellett felidéznem. Az alap a 353-as elölhűtős limousine volt. Hát megszenvedtem vele alaposan, több hónapig készült hol anyaghiány hol időhiány hol pedig a fellépő problémák miatt. sőt még az utolsó nap (tegnap) is tartogatott meglepetéseket, nevezetesen hogy nem akart összeállni a kocsi, így vágni kellett itt-ott, ami során alaposan elvágtam az ujjam. Very Happy
Na de félre a személyes problémákkal, jöjjön a leírás veleje. Amikor elvállatam a dolgot nyeltem egy nagyot, de úgy voltam vele hogy volt már nehezebb munkám is. Tévedtem. 4 sárvédőívet, egy komplett orr-részt, sima farrészt, vastag csomagtértetőt, és négyüteműsített lökhárítókat kellett előállítanom. Emelett volt hibajavítás is, no meg a küszöbdíszlécek eltűntetése. A belteret kétszer festettem, mert egyszer véletlenül csillogó festékkel sikerült a kárpitozás, ami nagyon rondává tette. A hátsó kalaptartóra feltekert napvédő került. A fejtámlák üléssel egybeolvadt tömbjét óvatosan kifaragam. Ennyi a beltér+festés. Az alvázon a kipufogót átalakítottam, és 4 sárcsapó gumi került fel. A kerekeken igyekeztem imitálni a gyári színt. Na de vissza a kasztnihoz: az orra sehogy sem akart sikerülni. Végül aztán egész szép lett, az oldalindex helyét is eltűntettem, cserébe kis kerek index került fel, az orr-rész pedig vagy fél nap munka árán készült el, akárcsak a hátsó rész. Na le is festettem gyorsan, hadd ragyogjon. CSAPÁS!
A festék vagy talán a hígító felhólyagosította a tömítőpasztát. Kromofággal a hetek munkája árán megcsinált műanyag részek is odavesznének, így nem volt más lehetőség, csak az ismételt csiszoás és újrafestés. hasonló eredménnyel, de már annyira nem lett vészes. A szép modell képét nézve azonban a kollega megemílette, hogy valamiről elfejetkeztem. A tetőablakról. CSAPÁS 2! Kialakítottam aztán megint fényeztem. Király. Ezután már apróságok jöttek igazából, és nem is írnám le mi hogy készült, hisz unalmas volna, de ezek lettek pluszba: antenna, tetőablak-légterelő, rendszám (ami még nincs a képen), c oszlop szellőző. Hát ennyit róla, elég hátborzongató volt, főleg hogy végig nyomasztott az hogy az átlag 2-3 héttel szemben ez hónapokig készült, meg az a sok balszerencse amivel a készítése járt. Hogy jó lett egyáltalán? Döntsétek el, megérte-e. Én nem biztos hogy büszkén kiállnék mellé, hogy igen, ezt én csináltam. Smile"

Wartburg "1.3" BIG_0008190930
Wartburg "1.3" BIG_0008190926
Vissza az elejére Go down
 
Wartburg "1.3"
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Wartburg "900"
» Wartburg 353 Rallye
» Wartburg 313 Sport.
» Wartburg Sport
» Wartburg Tourist "Lestrapálva"

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Barkácsolóknak :: Átalakitások :: Flakvierling remekművei-
Ugrás: